Treść regulaminu obowiązująca w chwili złożenia zamówienia:

Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę Rosaly-art Anna Wachowiak, nr NIP 894-161-99-83, REGON241570038 , z siedzibą w Dąbrowa Górnicza, ul. Augustynika 17/46, nr ew. 37231/2010 Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza,

sklep@rosali.pl

  • Dokonując zakupu Klient oświadcza, że zapoznał się z regulaminem dokonywania zakupów w sklepie.
  • Wszystkie podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT.
  • Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych w formularzu danych oraz numeru telefonu umożliwiającego ewentualną weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.
  • Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dowód zakupu: paragon fiskalny
  • W terminie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny.
  • Składając zamówienie, klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem, zapłaty kwoty należnej sprzedającemu, podanie prawidłowych danych do wysyłki oraz odebrania zamówionego towaru.
  • Kupujący świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
  • Dokonując zakupu Klient oświadcza, że zapoznał się z regulaminem dokonywania zakupów w sklepie.
  • Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe podanie wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru oraz numeru telefonu pozwalającego na weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
  • Zmiana danych do wysyłki lub składu zamówienia możliwa jest do momentu przekazania zamówienia do wysłania (status: gotowe do wysłania).
  • W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty – każdorazowo podając przyczynę takiego działania.
  • Kupujący jest obciążany kosztami dostawy, zależnymi od rodzaju wybranej opcji wysyłki/odbioru towaru. Cena dostawy zawsze jest widoczna przy składaniu zamówienia i jest naliczana tylko raz niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów. Aktualny cennik wysyłek dostępny jest na poziomie koszyka.
  • Na wpłatę przelewem czekamy 7 dni od złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

Dane do wpłaty:

Rosaly-art

UL. Augustynika 17/46

41-300 Dąbrowa Górnicza

mbank nr rachunku 95 1140 2004 0000 3502 4272 4224

Czas dostarczenia zamówienia

Wysyłka towaru następuje w ciągu 1-3 dni roboczych (pon-pt) od wpłaty na konto.

Najczęściej towar wysyłany jest w ciągu 1-2 dni roboczych (pon – pt). Najczęściej całkowity termin dostarczenia zamówienia wynosi 2-3 dni roboczych (pon-pt). Bardzo rzadko termin jest dłuższy.

Szczegółowe informacje dt czasu wysyłki wymagane nową ustawą konsumencką

CZAS WYSYŁKI i DOSTARCZENIE ZAMÓWIENIA DO KLIENTA

Czas wysyłki to termin w jakim sklep zobowiązuje się do wysłania zamówienia po uwzględnieniu sposobu dokonanej płatności i rodzaju wybranej przesyłki. Czas wysyłki zawsze jest widoczny po wrzuceniu towaru do koszyka (dla każdego towaru podany jest osobno). Jest to czas najczęstszej wysyłki danego przedmiotu. W przypadku gdy zamówienie obejmuje towary o różnym czasie wysyłki, wysłanie zamówienia nastąpi wg czasu najpóźniejszego.

Podany czas wysyłki dotyczy godzin/dni roboczych (pon-pt).

Możliwe opóźnienia wysyłki – w razie zaistnienia informacja ta znajdzie się w widocznym miejscu na stronie sklepu, a klient zostanie dodatkowo poinformowany mailowo:

A. W okresie grudniowego szczytu zamówień wysyłka może się opóźnić o ok 2 dni – w razie zaistnienia informacja ta znajdzie się w widocznym miejscu na stronie sklepu.

B. Czynniki losowe np. choroba, dłuższe przerwy w dostawie prądu itp.

Dostarczenie zamówienia do klienta jest uzależnione również od wybranej przez klienta opcji wysyłki oraz czasu w jakim Poczta Polska dostarczy powierzoną jej przez sprzedawcę przesyłkę do klienta.

III. Gwarancja zwrotu towaru i reklamacje

ZWROT TOWARU.

  1. Zwrot towaru bez podania przyczyny przysługuje wyłącznie klientowi, który odebrał przesyłkę lub zrobiła to wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik.
  2. W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn. W tym czasie kupujący powinien przesłać sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od zakupu (np. mail lub jednocześnie ze zwrotem towaru pocztą). Sprzedający wysyła potwierdzenie otrzymania oświadczenia kupującego (mail w godzinach pracy pon-pt 8-16). Towar należy zwrócić w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie sklepu.
  3. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego tzn koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy ponosi kupujący. Pieniądze zwracane są niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki z przedmiotem zwrotu.
  4. Zwrot kwoty obejmuje cenę towaru oraz kwotę zwykłej, najtańszej przesyłki oferowanej przez sklep. W przypadku wybrania innego rodzaju przesyłki niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, różnica pomiędzy kwotą droższej, wybranej przez klienta formy wysyłki, a najtańszej zwykłej – nie jest zwracana. W przypadku zwrotu jednego z kilku zakupionych przedmiotów, kwota zwrotu za wysyłkę wyliczana jest proporcjonalnie do ilości zakupionych przedmiotów .
  5. Kwota zwrotu może być pomniejszona o stopień zużycia przedmiotu tzn. klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, które nie jest skutkiem korzystania z niego w sposób do stwierdzenia prawidłowości rzeczy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument powinien obchodzić się z towarami w taki sposób jak mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Stopień zużycia przedmiotu ocenia rzetelnie sprzedawca.
  6. Zwrot towaru nie przysługuje w przypadkach:

– biżuterii, która została wykonana wg wzoru lub indywidualnych potrzeb klienta, jeśli zmiany te lub wzór nie był w chwili zakupu dostępny/ oferowany w sklepie.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE KUPUJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Login allegro/ nr zamówienia:

Firma Rosaly-art ul. Augustynika 17/46/, 41-300 Dąbrowa Górnicza

Oświadczenie

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….……………………………………………………………………………………………………

numer oferty/zamówienia………………………………………

CENA TOWARU………………………………………………………

Data zawarcia umowy:……………………………………….,

Wyrażam zgodę na przelew należnej kwoty na konto nr:

__ ____ ____ ____ ____ ____ ____

Podpis

******************************************************************************************

REKLAMACJA

  1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia zakupionego towaru bez wad (oprócz tych o których kupujący był poinformowany). Wady fizyczne zakupionego towaru można reklamować na podstawie rękojmi w terminie ustawowym 2 lat od dnia wydania towaru klientowi.
  2. Wadliwy towar powinien zostać odesłany listem poleconym na adres firmy: Rosaly-art ul. Augustynika 17/46/, 41-300 Dąbrowa Górnicza wraz z wypełnionym i podpisanym drukiem reklamacyjnym.
  3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. W razie uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, zgodnie z życzeniem klienta, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. W takim przypadku stosowane są przepisy ustawy konsumenckiej.
  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana sprzedający zwraca klientowi koszt wysyłki reklamowanego towaru. W przypadku nie uznania reklamacji zwrot towaru nastąpi po wpłacie przez reklamującego kosztów odesłania.
  5. Sprzedawca nie odpowiada za wady przedmiotu o których kupujący został poinformowany w opisie przedmiotu.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  2. datę zakupu stanowiącej podstawę reklamacji,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

IV. Ochrona danych osobowych

  1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
  2. Jeśli klient składając zamówienie zgodzi się na otrzymywanie biuletynu jego dane (adres e-mail oraz imię) będą wykorzystywane również w celu wysyłania biuletynu.
  3. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

V. Postanowienia końcowe

  1. Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy i brzmi on następująco: Rosaly-art ul. Augustynika 17/46/, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
  2. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna – sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez załączenie treści regulaminu do mailowego potwierdzenia dokonania zakupu w sklepie.
  3. O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani są w najbardziej widocznym miejscu na stronie głównej – w powitaniu.
  4. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  5. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna – sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd.