1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia zakupionego towaru bez wad (oprócz tych o których kupujący był poinformowany). Wady fizyczne zakupionego towaru można reklamować na podstawie rękojmi w terminie ustawowym 2 lat od dnia wydania towaru klientowi.
  2. Wadliwy towar powinien zostać odesłany listem poleconym na adres firmy: Rosaly-art ul. Augustynika 17/46, 41-300 Dąbrowa Górnicza wraz z wypełnionym i podpisanym drukiem reklamacyjnym.
  3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. W razie uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, zgodnie z życzeniem klienta, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. W takim przypadku stosowane są przepisy ustawy konsumenckiej.
  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana sprzedający zwraca klientowi koszt wysyłki reklamowanego towaru. W przypadku nie uznania reklamacji zwrot towaru nastąpi po wpłacie przez reklamującego kosztów odesłania.
  5. Sprzedawca nie odpowiada za wady przedmiotu o których kupujący został poinformowany w opisie przedmiotu.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  2. datę zakupu stanowiącej podstawę reklamacji,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.