Reklamacje i zwroty

WROT TOWARU.

  1. Zwrot towaru bez podania przyczyny przysługuje wyłącznie klientowi, który odebrał przesyłkę lub zrobiła to wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik.
  2. W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn. W tym czasie kupujący powinien przesłać sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od zakupu (np. mail lub jednocześnie ze zwrotem towaru pocztą). Sprzedający wysyła potwierdzenie otrzymania oświadczenia kupującego (mail w godzinach pracy pon-pt 8-16). Towar należy zwrócić w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie sklepu.
  3. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego tzn koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy ponosi kupujący. Pieniądze zwracane są niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki z przedmiotem zwrotu.
  4. Zwrot kwoty obejmuje cenę towaru oraz kwotę zwykłej, najtańszej przesyłki oferowanej przez sklep tj. list polecony ekonomiczny 5 zł. W przypadku wybrania innego rodzaju przesyłki niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, różnica pomiędzy kwotą droższej, wybranej przez klienta formy wysyłki, a najtańszej zwykłej - nie jest zwracana. W przypadku zwrotu jednego z kilku zakupionych przedmiotów, kwota zwrotu za wysyłkę wyliczana jest proporcjonalnie do ilości zakupionych przedmiotów .
  5. Kwota zwrotu może być pomniejszona o stopień zużycia przedmiotu tzn. klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, które nie jest skutkiem korzystania z niego w sposób do stwierdzenia prawidłowości rzeczy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument powinien obchodzić się z towarami w taki sposób jak mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Stopień zużycia przedmiotu ocenia rzetelnie sprzedawca.
  6. Zwrot towaru nie przysługuje w przypadkach:

- biżuterii, która została wykonana wg wzoru lub indywidualnych potrzeb klienta, jeśli zmiany te lub wzór nie był w chwili zakupu dostępny/ oferowany w sklepie.

 

******************************************************************************************

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE KUPUJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Login allegro/ nr zamówienia:

 

Firma Rosaly-art ul. Augustynika 17/46/, 41-300 Dąbrowa Górnicza

Oświadczenie

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….……………………………………………………………………………………………………

numer oferty/zamówienia………………………………………

CENA TOWARU...............................................................

Data zawarcia umowy:……………………………………….,

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru - PONOSI GO KUPUJĄCY
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt wysyłki Towaru (po zakupie) w wysokości najniższej ceny wysyłki (najczęściej 5 zł). W przypadku zakupu kilku przedmiotów i zwrotu tylko części, kwotę wysyłki dzieli się wg ilości kupionych sztuk.

Wyrażam zgodę na przelew należnej kwoty na konto nr:

__ ____ ____ ____ ____ ____ ____

Podpis

******************************************************************************************

REKLAMACJA

  1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia zakupionego towaru bez wad (oprócz tych o których kupujący był poinformowany). Wady fizyczne zakupionego towaru można reklamować na podstawie rękojmi w terminie ustawowym 2 lat od dnia wydania towaru klientowi.
  2. Wadliwy towar powinien zostać  odesłany listem poleconym na adres firmy: Rosaly-art ul. Augustynika 17/46/, 41-300 Dąbrowa Górnicza wraz z wypełnionym i podpisanym drukiem reklamacyjnym.
  3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. W razie uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, zgodnie z życzeniem klienta, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. W takim przypadku stosowane są przepisy ustawy konsumenckiej.
  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana sprzedający zwraca klientowi koszt wysyłki reklamowanego towaru. W przypadku nie uznania reklamacji zwrot towaru nastąpi po wpłacie przez reklamującego kosztów odesłania.
  5. Sprzedawca nie odpowiada za wady przedmiotu o których kupujący został poinformowany w opisie przedmiotu.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  2. datę zakupu stanowiącej podstawę reklamacji,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Bezpieczne zakupy

Wyroby ze srebra są oznakowane zgodnie z prawem probierczym.

Do zakupów wystawiamy paragon lub fakturę.

Szybkie płatności - Ochrona Kupujących PayU.

 

Program Ochrony Kupujących

Sklep jest w trybie podglądu
 
Sklep internetowy Shoper.pl