Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

Sklep internetowy prowadzi wyłącznie sprzedaż detaliczną, a faktury wystawiane są na podstawie paragonu, wyłącznie dla podatników nie będących czynnymi podatnikami VAT.

Właścicielem sklepu jest przez firma Rosaly-art Anna Wachowiak, nr NIP 894-161-99-83, REGON241570038 , z siedzibą w Dąbrowa Górnicza, ul. Augustynika 17/46, nr ew. 37231/2010 Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza.

tel. 795-541-138, rosaly@op.pl

Najważniejsze punkty regulaminu:

  • Dokonując zakupu Klient oświadcza, że zapoznał się z regulaminem dokonywania zakupów w sklepie.
  • Wszystkie podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT.
  • Zamówienia w sklepie można składać wyłącznie poprzez sklep internetowy lub e-mailem: rosaly@op.pl
  • Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych w formularzu danych oraz numeru telefonu umożliwiającego ewentualną weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.
  • Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dowód zakupu: paragon fiskalny lub na życzenie faktura dla osób nie będących czynnymi podatnikami VAT, jest dołączany do przesyłki.
  • Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie: przelewem - przedpłatą oraz za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
  • W terminie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny.
  • Składając zamówienie, klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem, zapłaty kwoty należnej sprzedającemu, podanie prawidłowych danych do wysyłki oraz odebrania zamówionego towaru.
  • Kupujący świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

Pełna treść regulaminu:

  1. Postanowienia ogólne
  2. Realizacja zamówienia
  3. Gwarancja zwrotu towaru i bezpieczna przesyłka
  4. Ochrona danych osobowych
  5. Postanowienia końcowe

I. Postanowienia ogólne

  1. Dokonując zakupu Klient oświadcza, że zapoznał się z regulaminem dokonywania zakupów w sklepie.
  2. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  3. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny w sklepie internetowym, jak również pocztą elektroniczną na adres rosaly@op.pl .
  4. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta.
  5. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta e-mailem z pominięciem sklepu internetowego (wiadomość e-mail) momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment osobistego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu (e-mailem).

II. Realizacja zamówienia

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe podanie wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru oraz numeru telefonu pozwalającego na weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
  2. Zmiana danych do wysyłki lub składu zamówienia możliwa jest do momentu przekazania zamówienia do wysłania.
  3. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty - każdorazowo podając przyczynę takiego działania.
  4. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy, zależnymi od rodzaju wybranej opcji wysyłki/odbioru towaru. Aktualna cena dostawy zawsze jest widoczna przy składaniu zamówienia i jest naliczana tylko raz niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów.
  5. Dowód zakupu - paragon - jest dołączany do przesyłki.
  6. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

Przelewem na rachunek bankowy lub przelew  - szybkie płatności PayU , Przy odbiorze - gotówką( u listonosza, na poczcie lub w siedzibie firmy).

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybór sposobu płatności.

Na wpłatę przelewem czekamy 10 dni od złożenia zamówienia. Po upływie 2 - 7 dni, od złożenia zamówienia, wysyłamy maila z przypomnieniem o płatności.

Dane do wpłaty:

Rosaly-art Anna Wachowiak,

UL. Augustynika 17/46

41-300 Dąbrowa Górnicza

mbank nr rachunku 95 1140 2004 0000 3502 4272 4224

9. Czas dostarczenia zamówienia

Naszym priorytetem jest jak najszybsze i bezpieczne dostarczenie towaru do Klienta.

Każdy przedmiot jest bezpiecznie pakowany. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub paczkomatów.

Wysyłka towaru następuje w ciągu 1-3 dni roboczych (pon-pt) od wpłaty na konto w mbanku, zapłaty przez PayU lub zakupu z opcją dostawy: pobranie.

Najczęściej towar wysyłany jest w ciągu 1-2 dni roboczych (dzień roboczy pon - pt). Dostawa towaru przez Pocztę listu priorytetowego to ok. 1-3 dni od dnia wysyłki. Najczęściej całkowity termin dostarczenia zamówienia wynosi 2-3 dni roboczych (pon-pt). Bardzo rzadko termin jest dłuższy.

Szczegółowe informacje dt czasu wysyłki wymagane nową ustawą konsumencką

CZAS WYSYŁKI i DOSTARCZENIE ZAMÓWIENIA DO KLIENTA

Czas wysyłki to termin w jakim sklep zobowiązuje się do wysłania zamówienia po uwzględnieniu sposobu dokonanej płatności i rodzaju wybranej przesyłki. Czas wysyłki zawsze jest widoczny  po wrzuceniu towaru do koszyka (dla każdego towaru podany jest osobno). Jest to czas najczęstszej wysyłki danego przedmiotu. W przypadku gdy zamówienie obejmuje towary o różnym czasie wysyłki, wysłanie zamówienia nastąpi wg czasu najpóźniejszego.

Podany czas wysyłki dotyczy godzin/dni roboczych (pon-pt).

Możliwe opóźnienia wysyłki  - w razie zaistnienia informacja ta znajdzie się w widocznym miejscu na stronie sklepu, a klient zostanie dodatkowo poinformowany mailowo:

A. W okresie grudniowego szczytu zamówień wysyłka może się opóźnić o ok 2 dni  - w razie zaistnienia informacja ta znajdzie się w widocznym miejscu na stronie sklepu.

B. Czynniki losowe np. choroba, dłuższe przerwy w dostawie prądu itp.

Dostarczenie zamówienia do klienta jest uzależnione również od wybranej przez klienta opcji wysyłki oraz  czasu w jakim Poczta Polska lub inpost dostarczy powierzoną  przez sprzedawcę przesyłkę do klienta.

List polecony priorytet - najczęściej dostarczany jest przez pocztę w ciągu 1-3 dni. W przypadku bardzo małych miejscowości czas dostarczenia wynosi zwykle 2 - 3 dni. Czas ten może ulec wydłużeniu w szczególnych przypadkach np. strajk listonoszy, powodzie, duży mróz lub/i duże opady śniegu, okres zakupów mikołajowo - świątecznych.

III. Gwarancja zwrotu towaru i reklamacje

ZWROT TOWARU.

  1. W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn. W tym czasie kupujący powinien przesłać sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od zakupu (np. mail lub jednocześnie ze zwrotem towaru pocztą). Towar należy zwrócić w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie sklepu.
  2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego tzn koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy ponosi kupujący. Pieniądze zwracane są zgodnie z przepisami, nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z przedmiotem zwrotu.
  3. Zwrot kwoty obejmuje cenę towaru oraz kwotę zwykłej, najtańszej przesyłki oferowanej przez sklep dla danego produktu. W przypadku wybrania innego rodzaju przesyłki niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia, różnica pomiędzy kwotą droższej, wybranej przez klienta formy wysyłki, a najtańszej zwykłej - nie jest zwracana. W przypadku zwrotu jednego z kilku zakupionych przedmiotów, kwota zwrotu za wysyłkę, nie jest zwracana jeśli wysłanie pozostałych przedmiotów wymagało opłacenia (lub zwracana jest różnica w cenie wysyłki, jeśli przedmioty miały inne ceny wysyłek).
  4. Kwota zwrotu może być pomniejszona o stopień zużycia przedmiotu tzn. klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, które nie jest skutkiem korzystania z niego w sposób do stwierdzenia prawidłowości rzeczy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument powinien obchodzić się z towarami w taki sposób jak mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Stopień zużycia przedmiotu ocenia rzetelnie sprzedawca.
  5. Zwrot towaru nie przysługuje w przypadkach:

- biżuterii, która została wykonana wg wzoru lub indywidualnych potrzeb klienta, jeśli zmiany te lub wzór nie był w chwili zakupu dostępny/ oferowany w sklepie.

 

******************************************************************************************

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE KUPUJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Login allegro/ nr zamówienia:

 

Firma Rosaly-art ul. Augustynika 17/46/, 41-300 Dąbrowa Górnicza

Oświadczenie

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….……………………………………………………………………………………………………

numer oferty/zamówienia………………………………………

CENA TOWARU...............................................................

Data zawarcia umowy:……………………………………….,

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru - PONOSI GO KUPUJĄCY
  2. W przypadku odstąpienia od całości zakupu Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt wysyłki Towaru (po zwrocie towaru) w wysokości najniższej ceny wysyłki. Zwrot części zamówienia: zwrot za wysyłkę nie przysługuje, jeśli opłata byłaby potrzebna do wysyłki pozostałej części zamówienia.

Wyrażam zgodę na przelew należnej kwoty na konto nr:

 

Wyrażam zgodę na przelew należnej kwoty na konto nr:

__ ____ ____ ____ ____ ____ ____

Podpis

******************************************************************************************

REKLAMACJA

  1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia zakupionego towaru bez wad (oprócz tych o których kupujący był poinformowany). Wady fizyczne zakupionego towaru można reklamować na podstawie rękojmi w terminie ustawowym 2 lat od dnia wydania towaru klientowi.
  2. Wadliwy towar powinien zostać  odesłany listem poleconym na adres firmy: Rosaly-art ul. Augustynika 17/46/, 41-300 Dąbrowa Górnicza wraz z wypełnionym i podpisanym drukiem reklamacyjnym.
  3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. W razie uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, zgodnie z życzeniem klienta, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. W takim przypadku stosowane są przepisy ustawy konsumenckiej.
  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana sprzedający zwraca klientowi koszt wysyłki reklamowanego towaru. W przypadku nie uznania reklamacji zwrot towaru nastąpi po wpłacie przez reklamującego kosztów odesłania.
  5. Sprzedawca nie odpowiada za wady przedmiotu o których kupujący został poinformowany w opisie przedmiotu.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  2. datę zakupu stanowiącej podstawę reklamacji,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

IV. Ochrona danych osobowych

  1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
  2. Jeśli klient składając zamówienie zgodzi się na otrzymywanie biuletynu jego dane (adres e-mail oraz imię) będą wykorzystywane również w celu wysyłania biuletynu.
  3. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

V. Postanowienia końcowe

  1. Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy i brzmi on następująco: Rosaly-art ul. Augustynika 17/46/, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
  2. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez załączenie treści regulaminu do mailowego potwierdzenia dokonania zakupu w sklepie.
  3. O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani są w najbardziej widocznym miejscu na stronie głównej - w powitaniu.
  4. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  5. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd.

POLITYKA PRYWATNOŚCI szczegółowe regulacje

  1. Wstęp:

Sklep internetowy Biżuteria Rosali www.rosali.pl przykłada najwyższą wagę do ochrony prywatności swoich klientów.

Niniejsza Polityka prywatności określa następujące kwestie:

Jakie dane osobowe Pana/Pani zbieramy i przetwarzamy w związku z byciem naszym Klientem i w związku z korzystaniem z naszej witryny i usług online;

  • Skąd pozyskujemy dane;
  • Co robimy z tymi danymi;
  • W jaki sposób przechowujemy dane;
  • Komu przekazujemy/ujawniamy dane;
  • Jak realizujemy prawo Pana/Pani do ochrony danych;
  • W jaki sposób przestrzegamy zasad ochrony danych.

Wszelkie dane osobowe są zbierane i przetwarzane zgodnie z ustawodawstwem o ochronie danych osobowych obowiązującym w Polsce oraz Unii Europejskiej. 

  1. Definicje:

Administrator – administrator danych osobowych wskazany w pkt. III Polityki.

Dane osobowe – wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.

Polityka – niniejsza Polityka prywatności.

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Serwis – sklep internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem www.rosali.pl

Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.

  1. Dane Administratora Danych Osobowych:

 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest  firma Rosaly-art prowadząca sklep www.rosali.pl, nr NIP 894-161-99-83, REGON241570038 , z siedzibą w Dąbrowa Górnicza, ul. Augustynika 17/46, nr ew. 37231/2010 Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza, zwany dalej "Sklep". Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem rosaly@op.pl

  1. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych

Aby świadczyć usługi zgodnie z zakresem naszej działalności, Sklep przetwarza Pana/Pani dane osobowe  w różnych celach, jednak zawsze zgodnie z prawem. Poniżej znajdzie Pan/Pani wyszczególnione cele przetwarzania danych osobowych wraz z podstawami prawnymi.

  • Rejestracja konta w Serwisie:

Osoby, które dokonują rejestracji w sklepie internetowym www.rosali.pl, proszone są o podanie danych niezbędnych do utworzenia i obsługi konta. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu założenia i obsługi konta, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości założenia konta lub złożenia zamówienia bez rejestracji konta. Powyższe dane przekazywane są poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.rosali.pl

Dane osobowe są przetwarzane:

  • W celu świadczenia usług związanych z prowadzeniem i obsługą konta w sklepie internetowym www.rosali.pl – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Ewentualnie w zakresie danych podanych fakultatywnie – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
  • w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Pana/Pani w Serwisie i sposobu korzystania z konta, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności;
  • w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw;
  • w celach marketingowych Administratora – szczegółowy opis celów i podstaw prawnych znajduje się w zakładce marketing i marketing bezpośredni.
  • Korzystanie z Serwisu:

Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii) przetwarzane są przez Administratora:

  • w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie, udostępniania formularzy kontaktowych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • w celu obsługi reklamacji - wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO); w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
  • w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw;
  • w celach marketingowych Administratora - szczegółowy opis celów i podstaw prawnych znajduje się w zakładce marketing i marketing bezpośredni.
  • Składanie zamówień w Serwisie:

Złożenie zamówienia (zakupu towaru) przez Klienta sklepu internetowego www.rosali.pl wiąże się z przetwarzaniem jego danych osobowych. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zamówienia, a ich niepodanie skutkuje brakiem jego realizacji.

Dane osobowe są przetwarzane:

  • w celu realizacji złożonego zamówienia – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  • w celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  • w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Serwisie, a także ich preferencji zakupowych w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
  • w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw.
  • Formularz kontaktowy:

Administrator zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy wykorzystaniu elektronicznego formularza kontaktowego. Skorzystanie z formularza wymaga podania danych osobowych niezbędnych do skontaktowania się z Użytkownikiem i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi.

Dane osobowe są przetwarzane:

  • w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania przesłanego przez udostępniony formularz – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu statystyk zapytań zgłaszanych przez Użytkowników za pośrednictwem Serwisu w celu doskonalenia jego funkcjonalności.
  • Marketing:

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu realizowania działań marketingowych, które mogą polegać na:

  • kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe;
  • prowadzenie innego rodzaju działań związanych z marketingiem bezpośrednim towarów i usług (przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną);
  • działania marketingowe - podstawą takiego przetwarzania jest wypełnienie celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. F RODO).
  • Marketing bezpośredni:

Jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych za pośrednictwem e-mail, SMS oraz innych środków komunikacji elektronicznej, dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane dla celu wysłania takich informacji. Podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes Sklepu polegający na wysyłce informacji marketingowych w granicach udzielonej przez Użytkownika zgody (marketing bezpośredni). Użytkownik ma prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania. Dane będą przechowywane w tym celu przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu Sklepu chyba że Użytkownik sprzeciwi się otrzymywaniu informacji.

  • Portale Społecznościowe:

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, You Tube, Twitter, Pinterest). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania Użytkowników o aktywności Administratora oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów, a także w celu komunikacji z użytkownikami za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w mediach społecznościowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na promowaniu własnej marki oraz budowaniu i utrzymaniu społeczności związanej z marką.

  • Rozpatrywanie reklamacji:

W celu rozpatrzenia reklamacji przetwarzamy Pana/Pani dane osobowe, takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer zlecenia, ewentualnie adres zamieszkania — jeżeli następuje zwrot pieniędzy, numer rachunku bankowego — jeżeli następuje zwrot pieniędzy.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy.

  • Powiadomienia e-mail:

W celu przesłania powiadomienia e-mail dla Klienta w związku z realizowaną usługą przetwarzamy takie dane osobowe, jak: adres e-mail i numer zamówienia.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Spółki jest informowanie Pana/Pani o czynnościach związanych z realizacją usługi w celu podwyższenia komfortu korzystania z serwisu);

  • Kontakt telefoniczny:

W celu kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi przetwarzamy takie dane osobowe, jak: numer telefonu, numer zamówienia.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody;

  • Rejestry i ewidencje RODO:

W celu tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO, w tym np. rejestru klientów, którzy zgłosili sprzeciw zgodnie z RODO, przetwarzamy takie dane osobowe, jak: imię i nazwisko, adres e-mail, ponieważ po pierwsze, przepisy RODO nakładają na nas określone obowiązki dokumentacyjne dla wykazania zgodności i rozliczalności, po drugie, jeżeli zgłosi Pan/Pani np. sprzeciw wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych do celów marketingowych, musimy wiedzieć, wobec kogo nie stosować marketingu bezpośredniego, ponieważ sobie tego nie życzy.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest po pierwsze, art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez Administratora Danych Osobowych z obowiązków wynikających z prawa; po drugie, art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Spółki jest posiadanie wiedzy na temat osób, które realizują swoje uprawnienia wynikające z RODO);

  • Cookies:

W celu wykorzystywania cookies na stronie internetowej przetwarzamy takie informacje tekstowe (cookies zostaną opisane w odrębnym punkcie). Podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody (przy pierwszym wejściu na stronę internetową pojawia się zapytanie o zgodę na wykorzystanie cookies);

  • Administrowanie stroną internetową:

W celu administrowania stroną internetową przetwarzamy takie dane osobowe, jak: adres IP, data i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej, informacje o systemie operacyjnym — dane te są zapisywane automatycznie w tzw. logach serwera, przy każdorazowym korzystaniu ze strony należącej do Sklepu. Administrowanie stroną internetową bez użycia serwera i bez tego automatycznego zapisu nie byłoby możliwe. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Sklepu jest administrowanie stroną internetową);

  • Komentarze na stronie Serwisu:

W celu zamieszczenia przez Pana/Panią komentarza na stronie internetowej sklepu internetowego www.rosali.pl przetwarzamy takie dane osobowe, jak imię i nazwisko lub inne dane podane przez wyrażającego opinie. Podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody (w tym przypadku przyjmujemy, że zamieszczenie komentarza jest równoczesnym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych).

  1. Cookies:
  1. Sklep na swojej stronie internetowej, podobnie jak inne podmioty, wykorzystuje tzw. cookies, czyli krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu użytkownika. Mogą być one odczytywane przez nasz system, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy (np. Facebooka, Google’a).
  2. Cookies spełniają bardzo wiele funkcji na stronie internetowej, najczęściej przydatnych, które postaramy się opisać poniżej (jeżeli informacje są niewystarczające, prosimy o kontakt):
  • zapewnianie bezpieczeństwa — pliki cookies są wykorzystywane w celu uwierzytelniania użytkowników oraz zapobiegania nieupoważnionemu korzystaniu z panelu Klienta. Służą zatem do ochrony danych osobowych Klienta przed dostępem osób nieupoważnionych;
  • wpływ na procesy i wydajność korzystania ze strony internetowej — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby witryna sprawnie działała i aby można było korzystać z funkcji na niej dostępnych, co jest możliwe między innymi dzięki zapamiętywaniu ustawień pomiędzy kolejnymi odwiedzinami na stronie. Dzięki nim można zatem sprawnie poruszać się na stronie internetowej i poszczególnych podstronach;
  • stan sesji — w plikach cookies często są zapisywane informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, np. które podstrony najczęściej wyświetlają. Umożliwiają również identyfikację błędów wyświetlanych na niektórych podstronach. Pliki cookies służące do zapisywania tzw. „stanu sesji” pomagają zatem ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania stron;
  • utrzymanie stanu sesji — jeżeli Klient loguje się do swojego panelu, to pliki cookies umożliwiają podtrzymanie sesji. Oznacza to, że po przejściu na inną podstronę nie trzeba każdorazowo podawać ponownie loginu i hasła, co sprzyja komfortowi korzystania ze strony internetowej;
  • tworzenie statystyk — pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby przeanalizować, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze strony internetowej (jak wielu otwiera stronę internetową, jak długo na niej pozostają, które treści wzbudzają największe zainteresowanie etc.). Dzięki temu można stale ulepszać stronę internetową i dostosowywać jej działanie do preferencji Użytkowników. W celu śledzenia aktywności i tworzenia statystyk wykorzystujemy narzędzia Google’a, takie jak Google Analytics; oprócz raportowania statystyk użytkowania witryny pikselowy Google Analytics może również służyć, razem z niektórymi opisanymi powyżej plikami cookies, do pomocy w wyświetlaniu użytkownikowi bardziej trafnych treści w usługach Google (np. w wyszukiwarce Google) i w całej sieci;
  • korzystanie z funkcji społecznościowych — na stronie internetowej posiadamy tzw. pixel Facebooka oraz Instagramu, który umożliwia polubienie naszego fanpage’a w tych serwisach podczas korzystania z witryny. Jednak, aby to było możliwe, musimy korzystać z plików cookies dostarczanych przez Facebooka oraz Instagram.
  1. Co ważne, wiele plików cookies ma dla nas charakter zanonimizowany — bez dodatkowych informacji, na ich podstawie nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Pana/Pani tożsamości.
  2. Pana/Pani przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies w Pana/Pani urządzeniu, dlatego przy pierwszej wizycie prosimy o wyrażenie zgody na użycie cookies. Jeżeli jednak nie życzy Pan/Pani sobie wykorzystania cookies przy przeglądaniu strony internetowej, można zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej — całkowicie blokować automatyczną obsługę plików cookies lub żądać powiadomienia o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu. Ustawienia można zmienić w dowolnej chwili.
  3. Szanując autonomię wszystkich osób korzystających ze strony internetowej, czujemy się jednak w obowiązku uprzedzić, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować dość poważne trudności w korzystaniu ze strony internetowej, np. w postaci konieczności logowania się na każdej podstronie, dłuższego okresu ładowania się strony, ograniczeń w korzystaniu z funkcjonalności, ograniczeń w polubieniu strony na Facebooku etc.

 

  1. Prawo wycofania zgody:
  1. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili może Pan/Pani tę zgodę cofnąć — wedle własnego uznania.
  2. Jeżeli chciałby/chciałaby Pan/Pani cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, to w tym celu wystarczy:
  • wysłać maila bezpośrednio do Sklepu na adres rosaly@op.pl
  1. Wymóg podania danych osobowych:
  1. Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Pana/Pani decyzji. Jednakże w niektórych przypadkach podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Pana/Pani oczekiwania w zakresie korzystania z usług oferowanych przez Sklep
  2. Aby mieć możliwość realizacji Państwa zamówienia, konieczne jest podanie Pana/Pani adresu e-mail — bez tego nie jesteśmy w stanie przekazać drogą elektroniczną informacji na temat statusu realizacji zamówień.
  3. Aby mógł/mogła Pan/Pani otrzymać zamówienie, konieczne jest podanie danych adresowych — bez tego nie jesteśmy w stanie dostarczyć zamówienia.
  4. Aby móc się skontaktować z Panią/Panem konieczne jest podanie numeru telefonu — bez tego nie jesteśmy w stanie skontaktować się w przypadku pytań dotyczących zamówienia, dostawy lub istotnych zmian w ofercie Sklepu
  1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie:

W celu realizowania działań marketingowych Administrator w niektórych przypadkach wykorzystuje profilowanie, tzn. za pośrednictwem tzw. geolokalizacji, uzyskuje wiedzę na temat kraju miejsca pobytu Użytkownika, korzystającego z sklepu internetowego www.rosali.pl oraz tzw. segmentacji – czyli wyselekcjonowania Klientów, którzy od momentu rejestracji konta w sklepie internetowym www.rosali.pl nie złożyli żadnego zamówienia, celem wysłania takiemu Użytkownikowi oferty lub kodu rabatowego na podany przez Klienta adres e-mail. Oznacza to, że dzięki automatycznemu przetwarzaniu danych Administrator dokonuje oceny wybranych czynników dotyczących osób fizycznych w celu analizy ich zachowania lub stworzenia prognozy.

  1. Odbiorcy danych osobowych:

1.W związku z realizacją usług Pana/Pani dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom takim jak banki i operatorzy płatności, podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, audytowe, konsultingowe, kurierzy (w związku z realizacją zamówienia), agencje marketingowe (w zakresie usług marketingowych) oraz podmiotom powiązanym z Administratorem oraz partnerom handlowym.

2.W przypadku uzyskania Pana/Pani zgody dane mogą zostać także udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów marketingowych.

3.Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Pana/Pani właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Niezmiernie trudno nam przewidzieć, kto może zgłosić się z żądaniem udostępnienia danych osobowych. Niemniej ze swojej strony zapewniamy, że każdy przypadek żądania udostępnienia danych osobowych analizujemy bardzo starannie i bardzo wnikliwie, aby niechcący nie przekazać informacji osobie nieuprawnionej.

  1. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich:

Poziom ochrony danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administrator przekazuje dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony. Administrator zawsze informuje o zamiarze przekazania danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania. Administrator przekazuje dane osobowe poza EOG wyłącznie w sytuacji zlecenia przez Klienta realizacji zamówienia (jego wysłania) poza teren EOG.

  1. Okres przetwarzania danych osobowych:
  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie przetwarzamy Pana/Pani danych osobowych „w nieskończoność”, lecz przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie Pana/Pani dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone.
  2. W sytuacji, gdy nie potrzebujemy wykonywać innych operacji na Pana/Pani danych osobowych niż ich przechowywanie (np. realizacji zamówienia), do momentu trwałego usunięcia lub zniszczenia dodatkowo je zabezpieczamy — poprzez pseudonimizację. Pseudonimizacja polega na takim zaszyfrowaniu danych osobowych, czy też zbioru danych osobowych, że bez dodatkowego klucza nie da się ich odczytać, a zatem takie informacje stają się całkowicie bezużyteczne dla osoby nieuprawnionej.
  3. Odnośnie poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych, uprzejmie informujemy, że dane osobowe przetwarzamy przez okres:
  • trwania umowy — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umowy;
  • 3 lat lub 10 lat + 1 rok — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (długość okresu zależy od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami, czy też nie);
  • 6 miesięcy — w odniesieniu do danych osobowych, które zostały zebrane przy wycenie usługi, a jednocześnie nie doszło do niezwłocznego zawarcia umowy;
  • 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków z prawa podatkowego;
  • do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody;
  • do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych lub do celów marketingowych;
  • do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie dłużej niż przez 3 lata — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, wykorzystania cookies i administrowania stroną internetową.
  1. Okresy w latach liczymy od końca roku, w którym rozpoczęliśmy przetwarzanie danych osobowych, aby usprawnić proces usuwania lub niszczenia danych osobowych. Odrębne liczenie terminu dla każdego zdarzenia wiązałoby się z istotnymi trudnościami organizacyjnymi i technicznymi, jak również znaczącym nakładem finansowym, dlatego ustanowienie jednej daty usuwania lub niszczenia danych osobowych pozwala nam sprawniej zarządzać tych procesem. Oczywiście, w przypadku skorzystania przez Pana/Panią z prawa do zapomnienia takie sytuacje są rozpatrywane indywidualnie.
  2. Dodatkowy rok związany z przetwarzaniem danych osobowych zebranych na potrzeby wykonania umowy jest podyktowany tym, że hipotetycznie może Pan/Pani zgłosić roszczenie na chwilę przed upływem terminu przedawnienia, żądanie może zostać doręczone z istotnym opóźnieniem lub może Pan/Pani błędnie określić termin przedawnienia swojego roszczenia.
  1. Uprawnienia podmiotów danych:
  1. Uprzejmie informujemy, że posiada Pan/Pani prawo do:
  • dostępu do swoich danych osobowych;
  • sprostowania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  • przenoszenia danych osobowych.
  1. Szanujemy Pana/Pani prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych i staramy się ułatwiać ich realizację w najwyższym możliwym stopniu.
  2. Wskazujemy, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, a zatem w niektórych sytuacjach możemy zgodnie z prawem odmówić Panu/Pani ich spełnienia. Jednakże, jeżeli odmawiamy uwzględnienia żądania, to tylko po wnikliwej analizie i tylko w sytuacji, gdy odmowa uwzględnienia żądania jest konieczna.
  3. Odnośnie prawa do wniesienia sprzeciwu wyjaśniamy, że w każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do sprzeciwienia się przetwarzaniu danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych (zostały one wymienione w punkcie V) w związku z Pana/Pani szczególną sytuacją. Musi Pan/Pani jednak pamiętać, że zgodnie z przepisami możemy odmówić uwzględnienia sprzeciwu, jeżeli wykażemy, że:
  • istnieją prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, które są nadrzędne w stosunku do Pana/Pani interesów, praw i wolności lub
  • istnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  1. Ponadto w każdej chwili może Pan/Pani wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych do celów marketingowych. W takiej sytuacji po otrzymaniu sprzeciwu zaprzestaniemy przetwarzania w tym celu.
  2. Swoje uprawnienia może Pan/Pani zrealizować poprzez wysłanie maila bezpośrednio do Sklepu na adres rosaly@op.pl
  1. Prawo do wniesienia skargi:

Jeżeli uważa Pan/Pani, że Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, może Pan/Pani wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  1. Postanowienia końcowe:
  1. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.
  2. O wszelkich zmianach wprowadzonych do niniejszej Polityki prywatności zostanie Pan/Pani powiadomiony/powiadomiona drogą poczty elektronicznej.
  3. Polityka prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
  4. Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r.

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl